ŞANLI_ **Off şu arkadaş ortamına sinir oluorum ben yaa Şu attıkları son golde resmen bağırdım gs die helal olsun dedim tüylerim ürperdi ama bu arkdşların diline düşmek kadar kötü bişi yok eer gs maçı böle bitirirse dicekler az daha yenioduk beraber bittse daha ne istionuz 3-0 dan beraberlik işte, yenseler zaten ayrı bi vaka... Neyse Gol bekliorum GS den ARDA atsın yaa :(**
Peshayat 3-2 Haydii Cimbommmm Abi Allaşkına İnternetten İzleyemezmiyim şu maçı yada radyo verin yaww... Bulamıyorum
10UR Öle demeyin bizde olsak öyle yapacaktık prof. futbol böyle işte. Neyse GS olarak gösterdik 2. yarıda futbolumuzu. Şimdi artık FB,BJK ve TS'lilerin oturup biizmle alay etme zamanı geldi. Susalım artık napacaz sonuç ortada...
Tearaway o saha kenarında bitane cocuk vardı sabriyle dalga geciodu ekrandanda olsa yumruğumu attım kendime geldim :D maça gelince istediğim bu mücadeleydi bunuda gördükten sonra simdi 100%100 eminim bu gruptan cıkacağımıza
10UR Fransada böyleydi Dünya kupasında. Durdu durdu herkes bunlardan iş olmaz derken birden başladılar. Yeterki o eski özgüveni kazanalım ki bu maç onu kazandık diye düşünyrm. Ama sonuç sonuçtur 0 puan aldık istanbul'a geliyoruz. Bu bşarı değil.