ya herşeyden önce bizim kablolu gitti:S
bu arada bence maçta şu ihtimaller var:
1)Galatasaray defansı dökülecek ne song kalcak ne de tomas gelen geçen gol olcak...
gerard geri de boş kalıp uzaktan gol atcak keza xabi alonso da şükür ileride yalnız kalcak ve oyundan alınıp yerine karan gircek o da bişi yapamayacak liverpool taraftarlarıyla barışıp süper bi galibiyet alcak 4-0
2)Zevksiz kötü dandik kalitesiz bi maç olcak liverpool biraz daha yüklencek gününde olan defans ve mondi beraberliği kurtarcak 0-0
3)İki takımda atak oynııcak gerets atak oynııcam dedi...bol gollü bi maç ortaya çıkcak forwetler çok gol atcak 3-3 bitcek
4)Liverpool maça iyi konsantre olamıyacak zaten gol için ısrar eden seyirci için baskı altına alınacak ilk dakikalarda GS şok bi gol atcak 0-1 öne geçip maç boyu defans yapcak bi liverpool defansında açık bulup bir golde son dakikalarda bulup maçı koparcak grubu karıştırcak 0-2
5)Diğerleri...
Şimdi bu ihtimallerden bence yüzde olarak gerçekleşme olasılığı:
1).......%35
2).......%18
3).......%8
4).......%19
5).......%16
diliyorum , istiyorum ve inanıyorum ki ihtimali az da olsa imkansız yoktur gs bu maçı alabilir 0-2 olcak bence...