Eagle-Eye inamoto'nun liverpool'a gidememesi üzerine bu sabah acil bir kararla istanbul'a telefon eden gerets, mehmet güven ve okan'ın ilk uçakla liverpool'a götürülmesini istemiş. maça bir gün kala neler oluyor anlamak mümkün değil.
Shevchenko **dedigin haber dogruysa, yani okan ve mehmet ingiltere'ye gitmişse, bence okan 11'de oynayacak**
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Eagle-Eye inamoto'nun liverpool'a gidememesi üzerine bu sabah acil bir kararla istanbul'a telefon eden gerets, mehmet güven ve okan'ın ilk uçakla liverpool'a götürülmesini istemiş. maça bir gün kala neler oluyor anlamak mümkün değil. Yuhh yani neler oluyor böyle...
Eagle-Eye valla gerçekten ben de inanamadım okan ve güven sakat diye götürülmemişlerdi gerçekten ilginç. buyrun kaynaklar: http://www.ajansspor.com/haber/154952 http://english.sabah.com.tr/943DD5968B76406AA668E723FCDBCCCB.html
juzam bence liverpool 3 galatasaray 1 şeklinde sonuçlanacak maç skoru galatasarayda artık eski ruh denen şey kalmamış çok kötü oynayan bir bordoyu yenemeyen takım liverpool'u deplasmanda mucize olmadıgı sürece yenemez bence eğer gs zaten trabzon maçındaki gibi oynarsa vah ki ne vah sonucu düşünmek bile istemiyorum.
LENNOX Avrupadakiler, Gs'nin macina hangi siteden bakacamiza buldum, ama internet hizin 1024 veya daha yuksek olmali, ama site yalniz hollandaca ona gore bakalim istiyen olursa anlatirim burda (istenmezmi)
tolgatmac içimde bi his var yaw biraz uçuk olabilir ama içimden bi ses bu maç hakan şükürün maçı olcak diyo.hakandan gol veya goller bekliyorum.inşallah hislerim beni yanıltmaz..
Passenger **galatasarayın puan almasını istiyorum bi fenerbahçeli olarak..ama gerçekleride düşününce bu imkansıza yakın bişi oluo..işh istediğimiz olur..**
_TaYLaN_ liverpool'u yenmek veya berabere kalmak bence imkansiz degil belki basarir g.saray ama pek umutlu degilim.
cimbom0101 ya Lennox kardes hadi anlat be maci nasil izleyecez internet uzerinden burda bakamiyacaz maça
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: tolgatmac içimde bi his var yaw biraz uçuk olabilir ama içimden bi ses bu maç hakan şükürün maçı olcak diyo.hakandan gol veya goller bekliyorum.inşallah hislerim beni yanıltmaz.. benim de içimde bi his var ya iki gündür mlada bolselav ı 5-2 yendiğimiz kadronun aynısı ile çıkıoz hakan ın gol atacağını düşünüom 0-2 diom goller şükürden diom;)
..Nicklas.. futbol bu ne olacağı belli olmaz tamam liverpool güçlü takım ama biraz havalarda gibi benitez
R2.ScHuMi_1 Orjinal Mesajı Yazan: tugaygokdeniz İmkansız Galatasarayca değildir. Bunun örneklerini çok gördük. öylede o zamanki galatasarayla simdiki galatasaray arasında cok büyük fark war gönül isterki gs kazansın ama zor 3-0 alır liverpool gibi geliyo