rapper Orjinal Mesajı Yazan: rapper adama niye hemen futbol forum cezası verdinki..o zmn kendine de ceza vermelisn yani...ama başka bi husumeti olduysa bilmiyorum... gökhan sen diil de 03gs1905 verdi sandım kusra bakma
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: rapper adama niye hemen futbol forum cezası verdinki..o zmn kendine de ceza vermelisn yani...ama başka bi husumeti olduysa bilmiyorum... o yazdığını ben görseydim ban cezası alacaktı.Gökhan sadece futbol forum cezası vermiş.
Gökhan Maç, Trabzonspor - Galatasaray maçı. Herkes Yorum Yapabilir.Fenerliside,Beşiktaşlısıda. Ama Bir Fenerlinin Yürü bee Trabzon Demesi Beni Bir Fenerbahçe"li Olarak Sinir Ediyor.Daha Dğrusu Buraya Yazması Beni Sinir Ediyor.Maça Dönülsün Lütfen.
rapper neyse tamam boşver sevincini çok şiddetli yaşadı heralde:)bu kına mevzusu da telegoldekine benzedi ayrıca:D neyse de ben ersen martine şaşırıyorum ankarasporda böyle form tutturamamştı adam tak tak atıyo walla golleri helal olsun da hepsi kafayla:D
03Gs1905 Karşımdakine hakaret de edebilirdim.Ama nüktedan bir sözle hatasını anlamasını sağlamaya çalıştım anlamadı. Neyse maçı kaybettik gibi sağlık olsun.. :)
Shevchenko ziya dogan gerçekten işini biliyor Orjinal Mesajı Yazan: 05emre ts nin 3. golünü kim attı? martinli ersen
03Gs1905 Maç sona erdi.Tebrikler Trabzonspor. Aslında mağlubiyet bizim için iyi oldu bile diyebilirim..
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: 05emre sağol shevchenko.peki marcelinho kaç dakika oynadı hacım gir mackolik.com'a istemedigin kadar istatistiki bilgiler var :)
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: 05emre eyvallah zaten mackolikteyim ama ben senin ağzından duymak istedim. o niye yaw :D :D ulen ne mübarek adamım ya benden duymak istiyo bakın :D
LENNOX Orjinal Mesajı Yazan: İsildur Çok yazık.Bu yıl şampiyonluğu ve 3 dalda başarıyı unutalım. hayirdir daha ilk maglubiyette...