Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905
Amma kına meraklısı varmış ha.Kendi takımına bakmayanlaradır lafım..
@sheriff kınanı gönderirim umarım trabzonspor 5 yaparda.Yeterki sen mutlu ol..
fb.vestel maçı var fb maçı kazanırsa gs şampıyon olamıcak ama kaybederse olacak vesteli tutmazmısın..
ve trabzonu şampıyon adayı görmediğim için gs nekadar çok puan kaybetse bu kötü dönemimizde bize yarayacaktır.
ayrıca ben beşiktaşlıyım ama memleketim trabzonspordur baba tarafı laz'dır sonuçta bjknin olmadığı maçlarda duygusallk karışır içe
Sakaryayada destek veririm trabzonsporada umarım gs düşmanlığı die anlaşılmamıştır işim olmaz..