Neyse olay takım kavgasına dönüşmesin.Galatasaray'ın bu kadar kötü oynamasının tek sebebi bence İlic.Belki ilk yarıdaki oyunuyla çoğu medya mensubu faturayı Ferhat'a kesecek ama daha önceki mesajımda belirttiğim gibi bazı oyuncular bize karşı daha istekli oynuyorlar nedense..Ferhat'a kabahat bulamıyorum pek tecrübe eksiği olması kötü oyun oynamasına neden olmuş olabilir.
İki değişiklik hakkımızı kullandık ikisi de zorunlu değişikler oldu.Orhan ve Arda iyi anlaşan iki oyuncu en azından Arda öyle diyor.Arda'nın ikinci yarı daha etkili olarak takımımıza galibiyeti getireceğini düşünüyorum..
Hakan Ramazanda düşüşe geçerdi.Herhalde bu sene tersi olacak.Ramazan'a girmeden golünü Trabzon ağalarına gönderdi.Kazım Kanat beyefendi her ne kadar beğenmesede.. :rolleyes: