aslında penaltı değil bence çünkü top kaleciyi geçtiği anda gudjohnsen zıplayıp kalecinin ayaklarının üstünden atlayabilirdi bu yüzden penaltı değil çok iyi izlemeniz lzm tekrar tekrar izleyin penaltı olmadığını görüceksiniz ama izlerken öle boşboş durmayın fikir yürütün şu şöyleyken adam şöyle yapabilirdi deyin ;)