penaltı değil
1- bilgisayar hiçbirzaman yaılmaz çünkü ona beyni veren insandır onu hata yapmayacak şekilde yapar
2-penaltıyla alakası yok gudjohnsen kendini atıyo kalecide kasıtlı hareket yok gudjohnsen bacaklarının üzerinden atlayabilirdi
bu benim görüşüm sizinkilerede saygı duyarım ama yanılıdığınızı bilmenizi isterim...