dizzy arkadaslar size komik gelicek ama bu pozisyonu hakemlik yapmıs bir arkadasıma izlettim:) kessinlikle penaltı degil dedi..kaleci topa ucuyor..fakat uctuktan sonra kalkan ayakları kontrolsuz dedi..yani burda kasıt yoktur dedi..yeni birde burdan degerlendirelim:)
vetkopat Tamam dostum kontrolsüz ama adam gole gidiyor farkındaysan yani gole giden bir adamı istemedende olsa düşürüyorsa penaltıdır.Yine de hakemden hakeme değişir tabi :D ama benim düşüncem penaltı olduğundan yana.
mc_karizma Arkadasım hakemi tebrik ediyorum. Gercekten olayi iyi süzmüş.. Dİkkat ettiysen kaleci topa yatiyor kalecinin amacı topu tutmak.. Ama sen napiorsun gusel kardesim bilerk kaleciye takılıp düşüyorsun. Bence cok konusma, goruntuler incelenirse centilmenlik dışı hareketten 1 2 mac ceza alabilirsin.
vetkopat Orjinal Mesajı Yazan: mc_karizma Arkadasım hakemi tebrik ediyorum. Gercekten olayi iyi süzmüş.. Dİkkat ettiysen kaleci topa yatiyor kalecinin amacı topu tutmak.. Ama sen napiorsun gusel kardesim bilerk kaleciye takılıp düşüyorsun. Bence cok konusma, goruntuler incelenirse centilmenlik dışı hareketten 1 2 mac ceza alabilirsin. :D :D :D Yorumun için teşekkürler..!
erda87 beyler göz var nizam var kaleci direk topa gudjonsen ise direk kaleciye giriyo hakem ewet yanlış yapmış faulu vermemekle ama kaleciye faul yapıldıgını
berna111 oooooo kardaş bu bişe mi bana neler çektirdi o hakemler bi bilsen.. Neyse bizimle paylaştığın için teşekkürler.. Bu arada böyle kayıtlı golleri nasıl video yaparım çok süper gollerim varda..ondan yardımcı olursanız sevinirim. hadi selametle.......
fenerli_serkan arkadaslar hepiniz bunu gercek hayatımızdaki futbola gore yorumluosunuz.pes5 e gore yorumlarsanız daha ii olur pes 5 te yerdeki adama takılan birine faul wermio hakem hatta ben kosarken onumdeki adamı calımlıcam top gecio ben adamla carpısıom faul olmuyo.
anatolian amigo Eger kaleci once topu ve sonra forvetin ayani ellediyse karar penalty yada faul degil...
brky15 Hakemin kararı doğru çünkü kaleci oyuncudan daha önce topa uzanmış oyuncu kaleciye çarpmış,uğurcum oynat pozisyonu arkadaşlarda görsün.... :)
H-KaN YOk Kalecinin Hamlesi topa oldugu icin kesinlikle Penalti degil... Ama sen bu videoyu nasil kayit ettin???Yani tekrarlasan billene bööyle 3 kez tekrarlamiyorki??::S ya o neyse de sonradan 3.cü kes tekrarladiginda sebrest kamara var :S anlamadim vallahi
Dark_Blue Arkadaşım Pozizyon Penaltı Değil...Çok Bariz Bir Şekilde Kaleci Topa Gidiyo Senin Adamda Kaleciye Takılıp Düşüyo.Artı Kalecinin Ayakları Yerde Penaltıyla Alakası Yok Pozizyonun... Videoyu Nasıl Kaydetmiş Arkadaşımız İlk Önce http://www.fraps.com a gidip oradan programı indiriyosun sonra pes 5 e giriyosun replayları izlerken F2 Ye basılı tutuyosun olay budur sonrada youtube upload yapıyosun:)