Pes5'te master lig oynuyorum.Kupa da final maçım ve son dakikalar hakem öyle bir pozisyonu es geçti ki bana göre pozisyon kesinlikle penaltı.sonuç berabere kaldım ve penaltılarda elendim.Adalet mi şimdi bu Federasyondan ricam bi daha bu hakemi benim maçıma vermesinler.:D
Bir de siz izleyin bakalım penaltı mı değil mi???
">