bence degisme degilde oyuna soyle ozellikler eklense nasil olur:
mesela cimler daha gercekci olsun ve bazen kalksin sonra oyuncu yada hakem yerine koysun tekrar
oyuncu gol sevicleri degissin mesela oyuncu gol attiktan sonra formasini cikarsin ve hakemden sari kart gorsun:D
top fizigi ve yapay zekayi iyice gelistirsinler
kotu giden macta turibinden seyirci atlasin sahaya
seyirciler daha gerceksi olsun mesela arda bi mesale yaksinlar:(eski serilerde vardi simdi neden yok:S
derbi maclarda mac oncesini gostersin ve taraftarlarin sovlarini gostersin
derbilerde taraftarlarin ozel pankartlari olsun
menager mod da her yil formada degissin mesela sen karar ver dizayn yap ve sponsorlarin amblemleri formada olsunki anlayalim sponsoru:P
umarim cok sey istememisimdir:D:D