Eksiler...
1 : Oyunun Grafik Motoru Değişsin
2 : Top fiziği biraz daha geliştirilsin Halen topa vurduğumda nereye gideceğini hissedemiyorum Zor yapsınlar ama Hissedebilelim.!
3: Oynanabilirlik artsın
4 : Kaleciler gelişsin
5 : Menüler Değişsin Taktik ekranı WE gibi olsun
Artılar...
1 : Haraketleri çok beğendim gerçi yapamadım ama videoda bile çok zevk aldım
2 : Lisans ..
3 : Türkcell Süper Lig..
4 : Paslar Ve Top kontrolleri Müthiş Fakat Grafik motorundan dolayı göze batmıyor..
5 : Menüdeki müzikler çok hoşuma gidiyor..
Genel olarka Fifada oyun dışı şeyler daha güzel Pes tede tam tersi Oyun içi güzel Basit hatalara rağmen.!