**Arkadaşlar bende süper goller atıyorum ama oyundan görüntü alamıyorum yardım edebilirmisiniz...Frap diye program varmış o programı denedim ama olmuyor f9 ile video başlıyormuş birdaha f9 bastınmı işlem bitiyormuş bende öyle yapıyorum ama olmuyor olduysada video nereye kayıtlanıyor bilmiyorum yardım edebilirmisiniz...:o **