uurture oo kardeş bu verileli haftalar belki 1 ay olmuştur hem bu fifa 06dan çekilmil bir görüntü heralde tam bilmiyorum vede çok saçma gol olmuş
ybici Merhaba arkadaslar. Iki üç tane gol kaydettim. Belgelerimde FIFA 07 dosyasinda bulunuyorlar. Ama bunlara Fifa hariç ne bakabiliyorum nede youtube a upload edebiliyorum. Bu data dosyalarini nasil VIDEO file yapiyoruz. Yardim ederseniz çok sevinecem. yusuf
jailer Orjinal Mesajı Yazan: soru sor İşte Juninho ile attığım mükemmel gol "> arkadasım o sutu hangi kombinasyonla çektin yani z+d mi c+d mi yoksa normal sadece d mi solersen sevinirim
waryete 1. sayfadaki "xavi" nin attığı golün aynısı :)) sasa iliçle atmıştım. orta yapıyodum gol oldu ben naapiyim, falsoyu fazla kaçırmışım :) ">
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: ybici Merhaba arkadaslar. Iki üç tane gol kaydettim. Belgelerimde FIFA 07 dosyasinda bulunuyorlar. Ama bunlara Fifa hariç ne bakabiliyorum nede youtube a upload edebiliyorum. Bu data dosyalarini nasil VIDEO file yapiyoruz. Yardim ederseniz çok sevinecem. yusuf Fraps ile kaydetmen gerekiyor.
ogulcan_g nasıl normal videoya alınıo ark.lar o kadar aradım bulamadım resim almaı biliom ama video almaı bilmiom