..Nicklas.. attığınız güzel golleri buraya koyalım ilk gol birazdan gelecek upload aşamasında;) işte gol:">
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Fenerlea Iste benim attigim goller: 1) C.Ronaldo: "> 2) Xavi: "> xavi nin golü muhteşem
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: aNtQniQ_cAsSanQ attığınız güzel golleri buraya koyalım ilk gol birazdan gelecek upload aşamasında;) işte gol:"> estetiklik güzel;)
RentleSsPR Orjinal Mesajı Yazan: TuNcc ben bilmiyorum ama sanmam var.windows movie maker 2. www.download.com da var
exiting bn alexle orta saha yuvarlağının 2-3 m yakınından alexle 90 a attım ama nasıl koyuluor bilmiorm ki
RoNaL_DiNho http://www.youtube.com/p.swf?video_id=BQd04kpvSHQ&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static5.sjl.youtube.com/vi/BQd04kpvSHQ/2.jpg&t=OEgsToPDskJ3daasKPVOSZuTTkivSwWR