10ur topici iki gun bos birakti, ne hale gelmis :D
ya kardesi inan olmuyo bu yaptiklariniz, neden bu kadar sabirsizsiniz !!! :(
bakin ben bile oynamiyorum oyanayamiyorum oyanamada olsa bile, cunku pcde oynarken kuzene karsi oynuyom yani ip yoluyla, ben patch falan eklemedigime gore...
kardesler biraz bekleyin EA GRAPH ve BIG GUI var zaten ULTRA CREATION CENTER 2007 gibi bisey cikacakti ok!!!
ozaman doya doya ne haliniz varsa gorun
benim yaptigim facelere hic yorum yapilmiyor, soyle yapici bana "bak suraya update cek" diyen hic olmadi!!
insan yardim eder yardim :D