anil456 arkadaşlar benim sorunum güçük olduğu için yeni bir konu açmaya gerek duymadım.lütfen söylermisiniz ümit karan facesi tekrarlarda renk değiştiriyo kırmızı,mavi oluyo?:confused:
Muratx Orjinal Mesajı Yazan: Metin_Oktay anıl ben de öyle bir şey olmuyor.Gayet temiz çıkıyor. face`si sen nasil yükledin oyuna
Metin_Oktay Orjinal Mesajı Yazan: Muratx Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Metin_Oktay anıl ben de öyle bir şey olmuyor.Gayet temiz çıkıyor. face`si sen nasil yükledin oyuna kerim abinin di sanırım oyuna face eklemek diye bir programı var ondan ekledim.
anil456 ben gökhan nın bir programıyla yükledim.aslında tam program sayılmaz.arda turan setup lu face sindeki ıd numaralarını değiştirerek face yüklemeye anlatığı programla yükledim
10UR anil456, bilmelisinki bazı ekran kartlarında Fifa 05 tabanlı modelde yapılmış facelerin renkleri böle bir renk almaşı halinde krımızı yeşil gibi bir karmaşık şekilde çıkıyor. Bunun nedenini biliyoruz ancak çözümü için bir program yapılmadı. Ben yeni modellerden bir ümit karan daha yapmaya çalışacağım. Birçok face'imde bu şekilde heba oldu hatta. yoksa şimdiyie çoktan bir yama çıkarmıştık.
Metin_Oktay Orjinal Mesajı Yazan: 10UR anil456, bilmelisinki bazı ekran kartlarında Fifa 05 tabanlı modelde yapılmış facelerin renkleri böle bir renk almaşı halinde krımızı yeşil gibi bir karmaşık şekilde çıkıyor. Bunun nedenini biliyoruz ancak çözümü için bir program yapılmadı. Ben yeni modellerden bir ümit karan daha yapmaya çalışacağım. Birçok face'imde bu şekilde heba oldu hatta. yoksa şimdiyie çoktan bir yama çıkarmıştık. 10ur nerelerde kaldın gözümüz yollarda kaldı.Ya bir İLİÇ,TOMAS ve MONDRAGON faceleri yapsana.
mustafasevdar ya bendede aynı sorun oldu uzaktan aynı ama tekrardan yakınlaşınca mavi yada kırmızı renk alıyo inş. bu proglem hakkında yama çıkarda rahatça oyunuzmuzu oynarız aminnn :)
fur die Rettung sevgili 10ur ağbi bu face nasıl yapılır? kendi bilgisayarımızda nasıl kullanırız? bir link vermişsin ama o linke tıkladığımda soccercenter.net anasayfa çıkıyor. ben de kendi bilgisayarımda face yapmak istiyorum şimdiden teşekkürler.
munzur10 onur senin arda turan yamasi oyundan direk atiyo..ibrahim toroman ve sabri müthis.. arda nin yamasinda düzeltme yaparsan iyi olur..sana kolay gelsin..
The Patriot Face nasıl yapılır diye çok soru sorup 10UR hocamın başını ağrıtmışınız gene :) 10UR"a ait Face Nasıl Yapılır dökümanının upload ettim,face yapmayı öğprenmek isteyenlere : Download-Face Nasıl Yapılır ? Alex de çok güzel olmuş ;) :)
mustafasevdar ya abi şu 3 büyükler face yamasını bi an önce çıkarırmısınız kaç kere oyunu silip yüklüyorum face ekliyim derken yine bozuluyo bıktım yaw bi yardım lütfen
veNev abi ben o dökümanı yükledimde photoshop yerine paintshoplada olmazmı bende photoshop yokta ondan soruyom yoksa herşeyi anladım bide O-editten açınca beyaz bi kelle görünüyo bunun sebebi facein daha yapılmadığımı yoksa facein importlanmadığımı manasına geliyo????????????