Dedimya o ayarları yapıp aşkama koyacağım. Şimdi aceleyle koydum. Vaktim pek olmuo.
Söyleyin tabi cnm söyleyin yani hatta bazen gıcıklık yapıpda bahane bile bulabilirsiniz. Ben eleştirel yaklaşımlar sayesinde gelişebileceğime inanıyorum. O yüzden "Bu adamın sol kaşının en üst kısmında bir sapma var, yada adamın burnunun yan dokusu oturmmaış" gibi ufak detaylarla gelmenizden çok memnunolurum gerçekten. Ben hiçbi şekilde ağır karşılamma gelde sen yap gibi bir cvp da kullanmam :) rahat olabilirsiniz eleştirmekte bu yüzden buraya koyuyorum **pohpohlanmak** için değil elbette eleştirilere sunmak için.