10UR Aynen öyle. Daha üst düzey bir anlatımı olacak. Olayı kavramış olanlar için teknik bilgiler vermeyi düşnüüyorum elimden geldiğince...
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Aynen öyle. Daha üst düzey bir anlatımı olacak. Olayı kavramış olanlar için teknik bilgiler vermeyi düşnüüyorum elimden geldiğince... çok iyi olur abi bişeyler biliyoruz ama çok da kaliteli yapamıyoruz açıkçası.bi kaliteli tutorial lazım:)
Hilario selam usta, ramazan bayraminda bize arda turan face download linkini verir misin ? Cok zahmet olacak ama..... bu ara fifa 07 deki faceler fifa 06'e uyumlu mu ?
Alperalp™ kardes ben pes5 için face yapıyorum fakat fifada yapmak istiyorum yapacagın tuto videolu mu olacak yoksa yine yazılı şekişl mi videolu olursa cok cok iy olur şimdiden tşkler
aslan_3742 10UR şu süper lig takımlarına özellikle cimbomlu olduğun için söliyom cimboma full update face çeksen benim sadece tomas ve özgürcan güzel oldu istersen onların data dosyalarını da yollarım
ozkanozd Onur tebrik ederim. Gerçekten çok güzel yaptıkların. Sanırım soccercenter (yada eski adıyla fifacenter :) ) tarihindeki en yetenekli face maker sensin. Eminim herkes bu konuda bana katılacaktır :)
10UR Gökhan Ünal mı? Onu nezmn yapmışlar... Neyse saolun yorumlarınız için. Daha halen full oyun elime geçmiş dğeil. İstanbulda oturan birisi göndermek isterse kurye ile adresimi verebilirm. Orjinal bulamadım ztn korsan almayı denedim bozuk çıktı zorlamayacağım da olan varsa baada yollarsa harika olur.
fifa_mania_99 ya harbi ya bu faceleri nasil ekleyecegiz bi yardim etsenizde oynasak tsl yi doya doya:D
GoGo21 Arkadaslar yahu ben OEDIT program icin su "o" Kafa modellerini nerden bulacam??? Sadece kafa lazim. Gerisi var cunku :) Bi kafasi eksik OEDIT de :) EDIT: bosverin buldun zaten :) hem oyuna yuzu aktarmayida bi yerde okudum nasil olacagini
JacKSpaRoW bendee sadece boş surat çkıo.örenğin zlatanı açıyorum sadece siyah surat yeri etrafında yukarıda kahveringelr çkıyo onu nasıl yapabiliriz.onur bi el at:D
SeRcAnKoSe1985 10UR Kardeş ben senden iyi face yapana rastlamadım daha şu üç büyüklerin facelerini hepsini bi araya getirip setap halınde bize sunarsan müthiş olacak çalısmalarında başarılar 4 gözle üç büyüklerin bitmiş olan facelerini bekliyorum saygılar.
mustafasevdar Orjinal Mesajı Yazan: SeRcAnKoSe1985 10UR Kardeş ben senden iyi face yapana rastlamadım daha şu üç büyüklerin facelerini hepsini bi araya getirip setap halınde bize sunarsan müthiş olacak çalısmalarında başarılar 4 gözle üç büyüklerin bitmiş olan facelerini bekliyorum saygılar. arkadaşa katılıyorum sabırsızlıkla bekliyoruz