cimbom0101 Beyler benim ilk face calismama bir bakarmisinz nasil yapmisim XABI yi biraz gelistirdim sanirim guzel odu evet yorumlarinizi bekliyorum http://fifa-face.skyblog.com gireceginiz sayfa da bana ait ufak bir sayfa yaptim
tolgatmac müthiş sana bi şey sorcam sen de müthiş bi yetenek var bu face olaylarında. peki hiç fifa yada pes oyunlarında facemaker olarak çalışmayı düşünmedin mi?
ozon Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Saçları beni delirti ama yinede sonunda bitti diyebliyrm. bişey söyleyebilirmiyim bu seneki tsl senin facelerinle nano detailedden daha süper olacak
ozon ya 10ur bişi isteyebilirmiyim oyundaki c ronaldo ve rooney faceleri berbat onlara bi update yaparmısın?
10UR Yorumlar için çok saolun. İşin garip yani bende oyunda Rooney ve Ronaldo'nun modellemerini beğenmiştim nedense siz beğenmemişsiniz:) Onlara uğraşacağım ama önce bizimkiler değil mi? Biraz milliyetçi olalım. FB ve BJK'ye GS'den sonra geçeceğim şuanda önce yapmış olduğum facelere güncellemeler ypaıyorum.
10UR Elimden geldiğince yakışıklı yapmaya çalıştım:) Tabi alpha ayarlarını henüz yapmadım. Bakalım nasıl bulacaksınız???