Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP
Beşiktaş tezahuratları ve gol sonrası müziği
Fenerbahçe tezahuratları ve gol sonrası müziği
Galatasaray tezahuratları ve gol sonrası müziği
Oyuna hiç bir zararı yoktur..
Şİmdilik demoda kullandığım seslerle bir patch hazırladım. Bi süre idare edin bununla :)
TIKLA !!!
Güzel çalışma, ellerine sağlık,
Yalnız gol sonrası müziklerde bi sorun var sanırım, alisamiyende fenerbahçe ile gol atınca saraçoğlundaki gol sonrası müziği çalıyor. Yani fb,gs ve bjk den rakip takım gol atınca kendi stadındaki gol sonrası müziği çalıyor, bu düzeltilebilir mi, bir de fenerbahçe için çocuklar inanın tezahüratını ekleyebilirmisin.