Orjinal Mesajı Yazan: ermiss
AkRaP kadköyde gsliler bağırıo bazen fblilerde aynı anad başlıo sesi bastırıo gsliler yani deplasman seyircisi de ew sahibi kadar çok bağırıo deplasman seyircisinin sesini nasıl kısabilir yada kapatabiliriz ve 4 büyükler full yama gelicekmi güncel yama
deplasman seyircisinin sesini kapatmaya uğraşıyorum ama şimdilik başaramadım. Ya EA bi yerlerde hata yaptı yada sesi kapatmamızı istemiyo :) Sorun bende değil yani :D
Elimde yeni tezahuratlar var ama zamanım yok. Yavaş Yavaş yapmaya çalışıyorum ;)