Bu tezahürat çalışması geçen sene yapılan fifa06 için olan mı_?
Eğer öyle ise bu yamaya ek olarak bu seneki taraftar seslerini eklemeyi düşünüyomusunuz_?
Mesele BJK maça başlarken meşhur 3'lüsü yada golden sonraki yallah cinler yallah kışkış cinler kış:) kış gibi...:D