By_ChaTLaK kardeş türkiye ses paketini yüklediten sonra diğer taraftar sesleri gitti ?? napıcam şimdi?
MateJa Anadolu chants patchi kurarsan geri gelirler.. onun içinde Türkiye sesleride var.. neden eskiye yöneldinki at onları çöpe :)
By_ChaTLaK bu taraftar seslerinin yenileri gelirmi?gelmesse nasıl oyuna sesleri yüklüyebiliriz açıklarsan sevinirim
Emre1991 sezai bana bu asf dosyalarını acıp cevirebilecek (sound Master dısında) bi program sölermisin ankaragücü tezehuratı eklemek istiomda??
Metin_Oktay ÁĸЯΑΡ bende de aynı sorun oldu ulrAslan patchi yükledim.Oyundan çıkarken takılıyor.Bunun nedeni nedir?Çözülemez mi?
Emre1991 Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ sound master dışında bir program yok bana sound masterı hic kullanmadıgını söylemiştin msnde::D:D:D:D
Emre1991 yani o becerine yardım eden programı gizliden sölesen ölürsün msnden de engellemişin satennnn:(:(
MateJa sen soundmaster gibi bi program varken gidip zor işlere kalkışıyosun.. benim yaptığım yöntemle bırak ankaragücüne tezahurat eklemeyi gs'nin var olan tezahuratını bile değiştiremezsin.. madem bu kadar kolar sen niye soundmasterla yapmıyosun diyebilirsin.. ben bazı şeyleri soundmaster çıkmadan önce hazırlıyorum.. ve o programada ihtiyacam kalmıyo.. işte bunu anlamıyosun sen.. paşa paşa aç soundmasterı ekle ankaragücünemi eklicen neye ekliceksen ekle..
kambala ben gfb patch i yükledim çok güzel olmuş yalnız yamayı yükledikten sonra menü müzikleri gitti sadece oyunu ilk açtıgımda bir tane şarkı çalıyo ondan sonra çalmıyo bir de oyundan cıkımıyorum bunları nası çözebilirim yardımlarınızı bekliyorum
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Chants Uninstall Bunu yükleyerek tezahurat yamaları kaldırabilirsiniz..
tcan Orjinal Mesajı Yazan: Emre1991 gardaş sound master acılmıoooooooo anlamıonmu??? microsoft .net framework programını yüklersen soundmaster açılır
Metrix123456 Arkadaşlar birşey söyleyeceğim! acaba gol sesi sonrası tribünlerdeki yabancıların söylediği goll sesini türk taraftarlarının söylediği golll şeklinde bir yama yapsanız. bence çok harika olur türk taraftarlarının goll sesi diye bağırması. nasıl güzel fikir dimi?