arkadaşım öncelikle çalışmalarından dolayı seni kutluyorum
ama :( kaptanıderya arkadaşımızın da dediği gibi menüde şarkılar çalmıyo ve oyundan çıkarken takılıyo
ayrıca maçta tezahürat sesleri çok az geliyor....:(
şu an benimkinde gencfb ve anadolu chants yüklü
gencfb yi yüklediğimde hiç bi sorun yoktu ama anadolu chantsıda yükleyince sorunlarım arttı yardımını bekliyorum...:confused: