arkadaslar bu daha once de anlatılmıstı..eger browser olarak internet explorer kullanıyorsanız resimleri kaydedemezsiniz..ancak firefox'u yukleyin ve bu siteye firefox'tan girin..resimlerin uzerine geldiginizde sag tıklayıp farklı kaydet derseniz resmi kaydedebilirizsiniz..;)
firefox'u en kolay kendi sitesi mozilla'dan indirebilirsiniz...