Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5
WEdo senden ricamız bu formayı ve minikitini yaparsan çok sevinirim şimdiden saol kardeşim :D
ikisinede bakarsınız gerekirse güncelleme yaparız bi ara vallahi işlerim çok yoğun arakadaşlar kusura bakmayın.

Ellerine sağlık vedo kardeşim...
sen bi tanesin ya ...:)
Fakat bu formada şu an ki dizayna göre sağda sadece büyük beşiktaş amblemi var. üstünde de 2 tane yıldız.... Çünkü Beşiktaş-Fenerbahçe Kupa Maçında Giydiler Çarşamba Günü O Şekilde Yapabilirsen Çok Daha Güzel Olacak....