Vedo Kardeş çalışmaların süper gidiyor...
Fakat Ben Sayfaların Tümünü Gezdim ama Beşiktaşın Düz Siyah Olan Formasını Bulamadım Onu da Eklersen Süper Olacak....
Senden küçük bir ricam olacak. Beşiktaşın 100.Yılında giydiği formaları yapabilir misin? Örnek Resimler Aşağıda...!
1) 
2) 
3) 
Sabırsızlıkla bekliyorum kardeş kolay gelsin...!