Arkadaşım senin işin çok şimdi öncelikle Creation Masteri yükle daha sonra bu programdan Bütün formaları açman lazım. bunu öğrenmek istiyorsan Forumun diğer sayfalarını gez bulursun. Daha sonra Kitraptoru yükleyip formaları buradan ekleyebilirsin. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Ha bide resimler Png formatında onları da Bmp ye çevirmen lazım:D hadi kolay gelsin.