joker64 Orjinal Mesajı Yazan: GencayAkcay beni beğenmiyor musunuz.biri lütfen şu kaleci formasını 512x512 yapsın ya. paintten yap işte :D
GencayAkcay Orjinal Mesajı Yazan: lampart Orjinal Mesajı Yazan: GencayAkcay beni beğenmiyor musunuz.biri lütfen şu kaleci formasını 512x512 yapsın ya. paintten yap işte :D denemedim mi sanıyorsu kardeş;) :p
kaptani deryal wedo_r italya ile inter in formasını tekrar upload eder misin??? çünkü indiremiyom kurbağa resmi çıkıyo
ertuii ARKADAŞLAR ARANIZDA WEDO NUN YAPTIĞI FORMA YAMASINI(SUPER PATCHİ)UPLOAD EDEBİLECEK OLAN WARMI PLSS..LİNK ÖLÜ.YÜKLEYEMEDM.
ertuii burda 62 tane sayfa war dikkatini çekerim.bu arada bu super patch v1.0 özllkleri neler sölersn sewnrm.bulamadm:D
GencayAkcay stadlarla uyumlu çalışmaz. Fenerbahçe ve gs nin home away alternate formaları ve kaleci formları.aynı zamanda fontları.+hakem formaları. ama artık gerek yok git cm den yap aynılarını.
BoDom_ ** ARKADAŞLAR burda 62 sayfa payLaşım ve yorum war konu sahibine rica etsem yapıLan paylaşımLarın tamamını ilk sayfaya taşısa böyle çok zor ve sıkıcı oluyor..**
veNev Orjinal Mesajı Yazan: ertuii ARKADAŞLAR ARANIZDA WEDO NUN YAPTIĞI FORMA YAMASINI(SUPER PATCHİ)UPLOAD EDEBİLECEK OLAN WARMI PLSS..LİNK ÖLÜ.YÜKLEYEMEDM. Buyur CANIMMM....
veNev Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ selam beyler bilgisayar teknik servis dükkanı açtım işlerim nedeniyle arada bir takılıyorum neyse bi isteğim vardır bilgisayar toptan malzeme satışı yapan tanıdığınız veyahut siz yapıyosanız oda olabilir..mazleme tedarik ediceğim bir yer arıyorum....yerim istanbul esenyurt/ardıçlı evlerin girşinde yardımıc olursanız sevinirm görüşmek üzere...... wedo abi bende INCA 56KBS DAHİLİ MODEM var. İstersen eğer ben üsküdar/zenep kamilde oturuyom Senle takas yapabiliriz bazı malzemeleri(mesela sende LİFEWİEWER TV KARTI CD'Sİ varsa ona karşılık sana modemi verebilirim.....:rolleyes: :o
HHonouRR Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Gs All Kit 07 abi yemin ediorum eli öpülecek adamsn yalnız siyah forma çok koyu olms yada bana ole geldı ama tabi ellerıne salıq