ya wedo_R abi şu superpack teki fb fontunu creationmaster dan oyuna aktarabileceğimiz gibi yapıp upload edebilir misin?bir de aynısının:
altın sarısını(beyaz-altın kaleci forması için)
lacivertini(100.yıl forması için)
ve siyhını(beyaz için) yaparsan çoook sevinirim.
şimdiden teşekkürler.