Birkan32 ya beyler ben bu reimleri kaydedemiyorum.sağ tıklayınca resmi farklı kaydet gelmiyo.sol tıklayınca da imageshack ın anasayfası geliyo bi yardım edebilir misiniz barçanın formasını da alamadım bu sebepten dolayı
Wedo_R_ Metin_Oktay şu koyduğun resmi kaldır istersen görüntü kirliğiliği yapmasın buda istediğin forma iyi oyunlar....
Metin_Oktay Wedo yine çok teşekkür ederim ellerin dert görmesin valla fabrika gibi seri üretim yapıyorsun.
Birkan32 Orjinal Mesajı Yazan: Birkan32 ya beyler ben bu reimleri kaydedemiyorum.sağ tıklayınca resmi farklı kaydet gelmiyo.sol tıklayınca da imageshack ın anasayfası geliyo bi yardım edebilir misiniz barçanın formasını da alamadım bu sebepten dolayı bi Allah'ın kulu yardım etmeyecek mi
ogulcan_g bende de aynı şey var ama mozillada sorun yok iexplorer sorun çıkartıo bildiim kadarıyla
GencayAkcay Orjinal Mesajı Yazan: onur__oktem Creation Master ı indirdim kurdum kısayola çift tıklayınca hata werıor ya ???? net framework 2.0 lazım.
Metin_Oktay Orjinal Mesajı Yazan: Birkan32 Orjinal Mesajı Yazan: Birkan32 ya beyler ben bu reimleri kaydedemiyorum.sağ tıklayınca resmi farklı kaydet gelmiyo.sol tıklayınca da imageshack ın anasayfası geliyo bi yardım edebilir misiniz barçanın formasını da alamadım bu sebepten dolayı bi Allah'ın kulu yardım etmeyecek mi Birkan sayfayı ryineleyi tıkla.Sayfa açılır açılmaz resme sağ tıkla.Anlık dikkat meselesi ben anca öyle alabiliyorum formaları.Dikkat et sayfa açılır açılmaz saniyelik iş.
HHonouRR yaw bu Creation Master ne lanet bi program... sadece gs formlarını deiştirdim oyuna giriorum formaları saeçiyorum kadrolar gorunmuo maça gir diorum masaütüne atıo hata werıo
ballack_61 arkadaşlar formaları creation master'la eklerken hata veriyor.jitDebugging bişeler yazıyor.contunie diyorum eklemiyor.Yardım ederseniz sevinirim.