niye kızıyorsun ki şimdi.orada bir sürü şey sordum.creationcenrtal çıktı mı?
ayrıca aklımda bir fikir var.şimdi sen fenerbahçeye bir pack yapsan.içinde yine 3 forma(aynıları)kaleci forması(ama şu lacivert değil de şu altın beyaz forma var ya kaleci forması onu koysan.bir de güzel bir antrenman forması yapsan ve bunların olduğu bir pack hazırlasan.(superpack gibi)fena mı olur?
bir de antrenman forması eşofman gibi olsa aslına uygun...