Fb GK Beyaz Gold, mükemmel olmuş, ellerine sağlık.
Wedo, formaların hepsi güzel, oyuna yükledim, bazı stadlarda oyundan atıyor. (yani senin formalar için değil problem)
Şöyleki her iki takıma da 2 gk 768*768 formatında formayı kitraptorla yükleyince oyundan atıyor.
Bir takımın formasını 1 gk 512*512 yapınca sorunsuz çalışıyor,
Bazı stadlarda da aynı takımın hem kaleci, hem oyuncu formalarını 2 gk yaparsan oyundan atıyor birisin 1 gk yapınca sorunsuz çalışıyor.
Bazı stadlarda her iki takıma da hem oyuncu hem de kaleci forması yüklüyorum 2 gk formatında sorunsuz çalışıyor,
Tüm formaları 1 gk formatında olursa sorunsuz çalışıyor
Yani böyle karışık bi durum sözkonusu (3 büyükler stad yaması yüklü olsa da olmasada fifanın kendi orjinal stadlarında da aynı şeyler başıma geldi.
Şimdiye kadar ya kimse forma yüklemiyor oyuna, ya da millet forma yüklediği halde böyle bişi başına gelmedi. Acaba bende mi bi gariplik var diyorum.
Bu sorunun çözümü hakkında yardımlarını bekliyorum weda kardeş...