Orjinal Mesajı Yazan: Mehmet784429
merhaba arkadaşlar ben bu formları oyuna atamıyorum 95 tenberi fifa yı oynuyorum fakat bu yama olaylarını çözemedeim gitti formalara ters tıkla resmi kaydet sonra kit raptor filan bişleler duyudm ama ben ters tıkladığımda kaydet diye bir seçenek çıkmıyo....
nasıl yükleyeceğimi detaylı bir şekilde anlatan çıkarsa sevinirim..çubuklu GS formasını yüklicem sadece yaw.....
forma yükleme:
kardeşim öncelikle kitraptor u indir:
http://files.filefront.com/kitraptor+2gk+07+v10/;5959577;;/fileinfo.html
sonra kur ve programı çalıştır.
wedo nun formalarına sağ tuşla tıkla ve bitmap(bmp) olarak kaydet.sonra kitraptor e girdikten sonra loadbitmap deyeceksin ve bmp olarak kaydettiğin formayı açacaksın.solda ilgili takım ve forması yazar.onları ayarla ve sonra import a bas.işte bu kadar.
minikit yükleme:
önve wedonun yaptığı minikitler png formatında kaydedilir.kaydedilen minikitleri oyuna aktarmak için bu programı kullanabilirsiniz:
http://footballmatch.gamesurf.it/2006/index.php?option=com_remository&Itemid=&func=fileinfo&id=248
buradan programı indirin ve kurun.sonra program açılınca minikit seçeneğine tıklayın.load deyin ve wedonun hazırladığı ve png olarak kaydettiğiniz formyı gösterin.sonra make seçeneğine tıklayın.bir info ğenceresi gelecektir.tamam a basıp oyuna dalın.