wedo abi senden çok özür diliyorum ama barcelona home nin sırt kısmı bence hiç ii durmuyodu orginali öylemi bilemiyorum ama çift renk olunca daha bi güzel duruyo zaten birisi barcanın formasını vermişti sanırım ozon kardeşimiz neyse ben senin öğrettiğin video doğrultusunda kızmazsan senin forman üzerinde bi düzenleme yaptım forma bu hale geldi umarım beğenirsiniz.
