iyi_man82 Wedo, resimdeki fenerbahçe minikitin etrafındaki beyazlığı nasıl giderebiliriz, yardımcı olabilirmisin http://img95.imageshack.us/my.php?image=fbhqt8.png
goldenboy Wedo yine süpersin. Fransa,Brezilya,İngiltere,Almanya,İspanya formalarını bekliyorum. Şimdiden çok teşekkürler. Ellerine sağlık.
Urbexx Orjinal Mesajı Yazan: iyi_man82 Wedo, resimdeki fenerbahçe minikitin etrafındaki beyazlığı nasıl giderebiliriz, yardımcı olabilirmisin http://img95.imageshack.us/my.php?image=fbhqt8.png alternatif forma olarak nasıl ekledin?
HakanoFB ilk önce herkese merhaba ben burda yeniyim ve bu formalara hayran kaldim. Bi senden kücük bi isteyim var: su Istanbulda Randers macina oynadigi formayida koyarsan sevinirim(unutanlar icin o forma altin formaydi ama bazi özellikleri vardi mesela adidasin üc cizgisi)
johnner Orjinal Mesajı Yazan: HakanoFB ilk önce herkese merhaba ben burda yeniyim ve bu formalara hayran kaldim. Bi senden kücük bi isteyim var: su Istanbulda Randers macina oynadigi formayida koyarsan sevinirim(unutanlar icin o forma altin formaydi ama bazi özellikleri vardi mesela adidasin üc cizgisi) dostum o forma kullanılması sanırım adidas yetkililerince sağlandı! Aslında fb bu sene "3 şeritsiz" ( yani bayern munich den sonra ilk defa ) kullanacaktı. 1 defalığına adidas yetkilileri sanırım engellediler. tekrar engellememeliler bence! 3 şeritsiz olsun adidas logosu yeter!
Wedo_R_ **Zorunlu Açıklama** Benim konumda bulunan ve bana ait olan formaların bundan sonra hiç bir şekilde kullanılmasını istemiyorum. Herhangi bir şekilde editleme yada formada update olma durumunu bana bildirmelisiniz. Bu açıklmamaı dikkate alıcağınız umar saygılarımı sunarım.. Wedo_R_
star2 bu arada istediğin bir bir formanın görüntüsü merak edersen logo büyüklükleri gibi anında ss sini yollarım
cimbomlu_eray arkadaşım çok güzel olmuşlar çok sağol ama bütün formalarda tff logosunu koyöuşsun gerçekte yok(Türk Takımları İçin),ayrıca formalar çok parlak görünüyorlar gereğinden fazla parlıyorlar oyunda orjinal formayla duran takımlarla oynarken sırıtıyor bence ama çok güzel hazırlamışsın bayağı emek sarfetmişsin sadece benim kanaatim bu yanlış anlama gördüğüm hata da demek istemiyorum ama benim hoşuma bu yönleri pek gitme umarım anlatabilmişimdir **wedo** kardeş iyi çalışmalar
immortalmare süper baba saol :) ya bişey sorcam bu 3. formaları nasıl eklicez arkadaşın biri eklemişte
cimbomlu_eray Orjinal Mesajı Yazan: fifaslan07 07 menu working ile onu nerden bulcaz:) neyse buldum onu kardeşte bunu nasıl kullanacaz mini kiti atamadım mesela fenerinkini atcaktım ama başaramadım anlatabilirmisiniz yada varsa bir yerde bağlantıyı verirmisiniz
FIFAFENERLI Orjinal Mesajı Yazan: Wedo_R_ Fb 100.Kit & Minikit Update wedo_r kardeş ben mini kitleri programla oyuna atacam ama hep verdiği hata 128x128 ama miniklerin buyunu ek küçüğü 130x128 onuda kabul etmiyor