the_pumper wedo kardeş senden bişey istiycektim eğer yaparsan bana everton formasını yaparmısın bunu yaparsan çok makbule geçer şimdiden sağol...
Gökhan Fenerbahçe 100.Yıl Forması İçin Söyleyecek Bir Söz Bulamıyorum. Gerçekten Harika, Ellerine Emeğine Sağlık.
Sihdi Orjinal Mesajı Yazan: Ä Ã¶ÑœÑ’Ð´Åˆ Fenerbahçe 100.Yıl Forması İçin Söyleyecek Bir Söz Bulamıyorum. Gerçekten Harika, Ellerine EmeÄŸine SaÄŸlık. konu SAbitlenmiÅŸ :):rolleyes:
Necaty Mükemmel işler çıkarmışsın tebrik ederim bizlerden sonra Fifa konusunda boşluk oluşmaması çok güzel başarılar ..
MatejaNo9 Harika formalar.Yanlız seden bir isteğim olacak.Sendeki şu Tepmlateleri paylaşmayı düşünüyomusun acaba.Yani ben kendi kendime formalar yapıyorum.Daha doğrusu teknikleri anlamaya çalışıyorum.Ama elimdeki Temp ler kötü olunca çok konsantre olamıyorum.Acaba paylaşablirmisin.Çünkü harika bi Template gerçekten.
shekerlik ARKADAŞLAR ARSENALİN FORMALARINI YAPABİLECEK OLAN VARMI ACABA? AYRICA ARSENALİN SARI FORMASI İÇİN TEŞEKKÜRLER
Wedo_R_ Orjinal Mesajı Yazan: MatejaNo9 Harika formalar.Yanlız seden bir isteğim olacak.Sendeki şu Tepmlateleri paylaşmayı düşünüyomusun acaba.Yani ben kendi kendime formalar yapıyorum.Daha doğrusu teknikleri anlamaya çalışıyorum.Ama elimdeki Temp ler kötü olunca çok konsantre olamıyorum.Acaba paylaşablirmisin.Çünkü harika bi Template gerçekten.
cihociho yaw arkadaşlar ben formaları indiriyorum kit raptor ile eklerken load bitmapten seçiyorum ''kit size must be 512*512 or 768*768'' diye bi hata werio acaba neden ??