ben demoyu beğendim,aslında bu kadarını beklemiyordum, oynanabilirlik çok iyi
ama oyun pes5 ten iyi değil
şutlar çok güzel,paslar çok yavaş gidiyor
top kontrolü güzel olmuş,hava topu mücadelesi süper
face çok kötü,hiç bi değişiklik yok,grafikte aynı
kaleciler güzel,her şutu yemiyor ve her şutu kurtarmıyor dengeli yani
oyun full olduğunda bide kar yağarsa,maç gündüz başlayıp hava yavaş yavaş kararırsa ve şu hareketleri yapabilirsek oyun müthiş olacak.