şayet yeni oyun motorum bu diyorsa ea vahki ne vah
fifa bu hali ile pesin rakibi bile olamaz
Türkiye ligi var bizim için iyi ama ben italya ligini veya ispanya ligini oynamak istesem asla fifa oynamam
fifanın şunu anlaması lazım artık son çıkarttığı fifayı bir önceki ile kıyaslayan yok
fifa06'dan iyi bir oyun fifa07 ama pes 4'ten bile daha kötü
artık rakibi pes ve pesten daha iyi bir oyun yapması lazım yoksa pazar payımız 2004'te %20 iken şimdi % 35'e çıktı diye övünür durur diğer %65'lik payı pese kaptırıp
bizim burda ps salonunda bilmeyen çocuklar pese futbol oyunu diyor fifaya ise fifa hiç bilmeyen bile ne kadar çok şey biliyor