inanamıyorum benmi körüm
özür dilerim ama ya siz hiç pes oynamadınız yada
pes oynamadınız başka bişey gelmiyor aklıma
adamlar kuru kalabalık icraate gelince fıs
pesi bekelrken bi bakim dedimde bakamaz olaydım
iğrenç bir oyun
e.a.çırpınmaya devam ediyo