Demo olduğu için iyi yanlarını sayacam,kötü yanları tabiki say say bitmez :) (demo olduğu için)
Tezahuratlar mükemmel! insan acayip havaya giriyor :) (1 şey hariç,o da milyonlarca taraftarın yan yana tezahuratı galatasaray'a ait olduğu için en büyük sensin cimbombom beklerken kanarya çıktı şok oldum)
formalarda çok güzel tebrik ederim...
yalnız geçen senenin şampiyonu ve bu sene cl de mücadele veren Galatasaray Fenerbahçeden güçsüz olmamalıydı.biri güçlü olacaksa kadroya değil başarıya bakacaksınız orası yanlış neyse...
Tebrik ederim elinize sağlık.
şimdi oyunu daha çok beklemeye başladım Galatasaray'ımı seçip kariyer yapmak süper olacak :)