Galatasaray_Sk evet gs - fb maçı yaparken tezahuratlar karışıyo ve bazen fb sesleri daha çok çıkıyor... w.bremen neden deplasman takımı olarak görülmüyoki :s
FaRCoN Orjinal Mesajı Yazan: AkRaP Tezahuratlar için bişey söylemek istiyorum.Açıkçası Galatasaray'lılardan çok fazla tepki bekliyodum ama gelmedi.Demo olduğu için Fenerbehçeyi (yani W.bremen'i) deplasman takımı olarak görmüyo nedense çözemedim :) Onun için GS-FB maçı yaparkende Fenerbahçe tezahuratları duyuyorsunuz ve yine anlamadığım bi sebepten dolayı ses düzeyi daha fazla oluyo Gs tezahuratlarını duyulmaz hale getiriyo. Fenerbahçe'yi ev sahibi olarak seçtiğinizde seslerin daha kısık geldiğini farkedersiniz. FaTal_BH arkadaşım galiba buna değinecekti. Kasıtlı olarak yapılmış bişey değil ;) Yoo bi yanlışın var ben gs-fb maçı yapıyorum fener tezahuratları bana gelmiyo galatasaraylılar barın barın bağırıyo maçı çok zevkli hale getirio.Fener tezahuratlarını arada bir duyuyorum.
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: FaRCoN Yoo bi yanlışın var ben gs-fb maçı yapıyorum fener tezahuratları bana gelmiyo galatasaraylılar barın barın bağırıyo maçı çok zevkli hale getirio.Fener tezahuratlarını arada bir duyuyorum. Valla ben oynarken GS tezahuratlarını duyamıyorum. Bunu çözmek içinde baya uğraştım ama çözemeyince bu şekilde yayınladık.Sizde problem yoksa sorunda yok demektir.Ben duymasamda olur :)
FaTaL_BH Akrap kardeşim anlamış :) Tezahüratlarda bendede sorun var bendede ama bir sorunmu onu bilemem sz çözmeye çalışmıişsınız elinizden gelmemiş bizede eyvallah demek düşer.. İnşallah tezahüratlarda oyunun full sürümü çıktığında kimin sesi az çıkmış yüksek çıkmış o o kadar önemli değil önemli olan takımların **KENDİ**BESTELERİ olması...Tek arzum budur...
Galatasaray_Sk Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL_BH önemli olan takımların KENDİBESTELERİ olması...Tek arzum budur... +1905
MatejaNo9 Başlangıç için çok kaliteli bi çalışma emeğine sağlık Gökhan.Ama benim başka sorum var.Face,Forma ve Demo nun DB si ile oynayabilme ökümanları varmı.Ben bir PES facemaker iyim ama Fifa ya nasıl Face yapıldığını bilmiyorum.Ve bende senin gibi bi patch yapmak isitiyorum kendimce.Nasıl Demo nun DB si ile oynayabiliyoruz acaba...
silberbora bi türlü beceremedim arkadasim nasil kuracagimi yazarmisin benim fifa almanca konusuyor ona göre
Gökhan Bu Ufak Yama Sayesinde Oyunda Kilitli Olan Tüm Nesneler Aktif Hale Gelecektir. Rar Dosyasından Çıkan A. Profiles Klasörünü Belgelerim\FIFA 07 Klasörüne Kopyalamanız Yeterlidir. Eğlenceli Oyunlar. Download SCN FIFA 07 Unlocker
kartalmurat Yapana helal olsun ama ben bu unlocker yamalarını pek sevmiyorum.Hemen açınca oyundan pek zevk alınmıyor.
Gökhan FIFA 07 SCN Music Converter Bu Ufak Programcık Sayesinde Oyunun Menü Müziklerini wawe Formatına Çevirerek Windows Ortamında Dinleyebileceksiniz. Kurulum Bittikten Sonra Tek Yapmanız Gereken, EA SPORTS\FIFA 07\data\audio Klasöründe wawe Uzantılı Dosyaları Herhangi Bir Player İle Çalmak. Download FIFA 07 SCN Music Converter
bjklifatih Yok istediginiz muziki atamasin (converter=cikarmak) yani fifa07 deki menu deki sarkilari cikartiyor ve windows media player ile dinleyebiliyorsun (winamp ve diger muzik calarlar)
immortalmare Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih Yok istediginiz muziki atamasin (converter=cikarmak) yani fifa07 deki menu deki sarkilari cikartiyor ve windows media player ile dinleyebiliyorsun (winamp ve diger muzik calarlar) dostum sen tam bi ingilizce katilisin converter: dönüştürmek degiştirmek demek :D
mmk hepsi güzel olmuş,bazılarını indirdim sağol gökhan.. biraz geç kaldım galiba ama yeni aldım oyunu(olsun 2006'yı hiç almamıştım,bu da bi'şey:D )