Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: morinho
yama için sağolun ama ben pek beğenmedim w.bremenin üstüne fb chivas üstne gs yapmıssın ben böyle olcağını zannetmiodum ayrı bir yama olcağını bekliyodum oyuna zaten faceler yok gs daki oyuncular sanki amatör takım gibi overalleri çok saçma hakan şükür 68 buna çok güldüm:D hangi oyuncunun üstüne geldi acaba chivasda bunu merak ediorm:D spker zaten bremen chivas maçını anlatıyo bi tek tezahüratlar iyi yoksa çok saçma bir yama emeğe saygızılık olmasın ama bana göre öyle sildim zaten
beni Sevmeyen Eziklerden Hangisisin Bilmiyorum Ama, Kimsenin Kafasına Silah Dayayıp Yama Yükletmiyoruz.Yüklersende Canın Cehenneme, Yüklemezsende.
başkalarıyla karıştırdın heralde ben seni tanımıyorum bile eleştiriye niye katlanamadın ben sadece görüşümü söyledim canın cehenneme flanda diyemessin biraz aklını topla bi yama için bu sözler yakışmıyo sana dikkat edersen emeğe saygızılık olmasın dedim sadece bu görüşüm zaten zorla bi yamayı yükletemssin millete ben denem kiçin kurdum we iyi olmadığını gördüm sildim bu kadar olayı uzatmanın manasaı yok başkarlylada karıştırma beni senn düşmanın flan değilim
ayrıca morinho hesabımla buraya msj yazmamı engelddin heralde girdim yen üyelik alıp yazdım seninle bi alıp weremediğim yok benide başkalrıyla karıstımra bu sadece görüş bunu kabullenemiosn burda yönetici nası oldun o zaman?