yama çok güzel olmuş.
hele taraftar,atmosfer tezarühatlar inanılmaz yaw...emeği geçen herkesin eline sağlık.
bu arada ilk maçımda fenere yenildim.:( 2-1 onların iki golüde kezman attı.
ama şimdi intikam zamanı ikinci maçta elimden kurtulamazsın.açılın ben geliyorum:)