Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_
Abi Beşiktaş neden yok dedim.Cevap vermedin...
Oyuna Beşiktaş"ıda Ekledikten Sonra, Beyinsel Olarak Yaşayabileceğimi Sanmıyorum.Gerçekten Büyük Engeller Koymuş EA. Kendimi Biraz Daha Zorlarsam İyi Şeyler Olmayacak :)
Orjinal Mesajı Yazan: barisbumin
tamam bide neler kaldı başka yapılması gereken yardım edebilirim ve harbiden ii kasmışın resimlere bakınca anlaşılıo eline sağlık
Sağol Arkadaşım,Ufak Tefek Ayrıntılar Kaldı.
Bu Arada Tabiki Reklam Panolarınıda Unutmadık.Daha Önceden Bu Muhteşem Reklam Panolarının Texturelerini Yapan Burak Kardeşimede Teşekkür Edelim.

