Orjinal Mesajı Yazan: RoNaL_DiNho
Basarılar, Fener 4 yıldız GS 3.5 niye?
Hiç Art Niyet Aramayın.Güçlerle Oynamıyorum.
Orjinal Mesajı Yazan: Wake
Birde Oyunun İçinde Faceler Falan Olacakmı Olursa İyi Olur... :D
Faceler Olacak Eklenebildiği Kadarı ile Ama Menü Faceler Biraz Zor, Çünkü Çok Zaman Gerektiriyor.
Kadroları Unidb İle Yazdığım İçin Bayağı Bir Zor Oluyor.
