walla güzel bir patch bekliyo bizi ama anlamadığım galatasarydaki futbolcular overalleri neden bu kadar düşük çözemedim böyle olucaksa gerçekten bu adamlarla fb derbisi yapılmaz gökhan bu overal kısmını nerden esinlendin bu kadar düşük olmasın be bi bakarsan sewinirim inamoto 66, en iyi defans song bu kadar düşük,ümit karan en az 80 olması lazım arda turan mesela tamamen gerçekçi olması lazım 80 flan
walla kötü buldum bizim futbolcu overallerini