rainman_1907_ Arkadaşlar golleri nasıl kaydediyosunuz?Yada mesela o istatistik ekranını nasıl buluyorsun?Bir programlamı?nasıl?
komando66 ilk golüm: deconun yaptigi ortayla Eto`o` nun volleyiyle top kalleye gitti. mac sonucu 1-0 bana.
Murat N73 walla ilk golüm değildi ama harika bi vole çaktım Rooneyle gol oldu ama hakem ofsayt werdi yaa :( sonrasında bi frikik kazandım CR 07 ile 90a taktım ama maçı 2-1 milana kaybettim :(
иoи-ρasaяaи ben 2.maçimda seedorfla attım ceza sahası sol çizisinde şansa vurdum doksana gırr inanmadım belkı sizde inanmazsınız ama gerçek kaydetmsini bılmıodum kaydedı buraya nasıl koyjaz golerri bırı yardım edrse cok makbule gecer simdiden tesekurler
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ ilk gol ile artik en fakli maciniz yada en gollu macimizi da soylesek:) olabilir.barcaya karşı barça oynadım: 9-4:D
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: B_U_R_U_C_H_A_G_A ben 2.maçimda seedorfla attım ceza sahası sol çizisinde şansa vurdum doksana gırr inanmadım belkı sizde inanmazsınız ama gerçek kaydetmsini bılmıodum kaydedı buraya nasıl koyjaz golerri bırı yardım edrse cok makbule gecer simdiden tesekurler golleri kaydetme demoda olmadığı için kaydedemiyoz ama tekrarlarını caps halinde bikaç resim koyabilirsin:.
Immune Kırk yıl düşünsem acaba ilk golümün bu kadar ilginç ve fifa'daki değişiklikleri bi anda gösterebilcek türden bi gol olacağı aklıma gelir miydi acaba; ">Tıkla-İzle
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Kırk yıl düşünsem acaba ilk golümün bu kadar ilginç ve fifa'daki değişiklikleri bi anda gösterebilcek türden bi gol olacağı aklıma gelir miydi acaba; ">Tıkla-İzle ahahah güzel gol ama ilk deildir bence:confused:
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ barcelona ile werder bremen'i 16-0 yendim.suresiz oynayarak tabi. 45 dk. oyunda ise milan ile malesef manu'yu 5-2 yendim
rainman_1907_ Arkadaşlar lütfen biri bana yardım etsin bu fifada golleri nasıl kaydediyorsunuz?lütfen yardım edin daha demin frikik golü attım c.ronaldo ile uzaktan kaydedemedim uyuz oldum.gol yarışması falanda deniyor.Daha golü kaydetmeyi bilmiyorum lütfen yardım edin.nasıl kaydediyorsunuz?
Immune Orjinal Mesajı Yazan: Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Kırk yıl düşünsem acaba ilk golümün bu kadar ilginç ve fifa'daki değişiklikleri bi anda gösterebilcek türden bi gol olacağı aklıma gelir miydi acaba; ">Tıkla-İzle ahahah güzel gol ama ilk deildir bence:confused: Böyle bi cevap bekliyordum bilmiyorum sizi nasıl inandırabilirim ama yeminlen ilk :) Yani ben de şok oldum.Düşünüyodum kendi kendime acaba ilk gol konusuna nasıl bi gol yollicam diye..Bi baktım böle ilginç bi gol oldu hayreet ettim valla :P