Fifa çok güzel olmuş.Ancak havadan atılan paslar yerden gidiyormuş gibi görünüyor ve insanın gözünü yoruyor.Bence bunun nedeni kameranın daima topa 90 dereceye yakın bakması.Ben dynamic'te height full, weight 0'da oynuyorum.Bazen top 90 dereceden uzak oluyor ve bazı pozisyonlarda topun havadan gittiği belli oluyor.Bence sizde dediğim ayarda oynayın.Ve bence dynamic'te oynamak daha zevkli..İlk golüm: Soldan gigs'in ortasında rooney yarım vole çekti ve gol oldu.İlk golümüde Eto'o dan yedim.İlk maçımda Barcaya 2-1 yenildim.